01

Bendravimo su klientais menas

02

Kaip parduoti svajonę?

03

Perspektyvių santykių kūrimas

LANNA KAMILINA

Liuks klasės aptarnavimo principai | 03.15-17

Apie LANNA…

Lanna Kamilina – legendinė asmenybė, grožio ir SPA salono, veikiančio nuo 1999 m. Maskvoje, įkūrėja. Liuks klasės aptarnavimo lyderė ir guru. Pabrangių kompanijų ir asmeninė žvaigždžių trenerė, lektorė 
Šios lektorės pagrindinė idėja – kokybiškas ir profesionalus klientų aptarnavimas, kuris kyla iš širdies.
Lanna Kamlina yra net dviejų knygų „Liukso klasės servisas“ ir „Labas, Meile!“ autorė.

3 dienos
ONLINE

Galite pasirinkti 

Jums dominančią temą arba įsigyti visą paketą.

MOKYMAI VERČIAMI Į LIETUVIŲ KALBĄ

Įrašai bus išsaugoti 30 dienų. Juos galėsite peržiūrėti Jums patogiu metu.

Bendravimo menas su klientais
– 03.15 –
18:00

Kas yra jūsų klientai? Kaip juos įsivaizduojate?

Kuo jie jums patinka, kaip dar padidinti jų simpatijas ir paversti juos gerbėjais?

Tai ypatingi, Jūsų savybes atskleidžiantys mokymai, skirti būtent paslaugas teikiantiems žmonėms!

Išmoksite parodyti savo jausmus ir jais įkrauti klientus. Gabėsite daryti įtaką ir žavėti. Intonacija, žodynu ir gestais įvaldysite prabangos kodo LUX magiją.

Įsigyti

Kaip parduoti svajonę?

– 03.16 –
18:00

Kokia yra jūsų kliento svajonė? Poreikių iššifravimas ir svajonių apibrėžimas. Ar žinote, ko nori jūsų klientas?

Ką sako gestai? Kokiais klausimais turėtumėte vystyti dialogą su klientu?

Atsikratysite steriotipų ir išmoksite peržengti galimybių ribas.

Gebėjimas paveikti savo komandą ir įgyvendinti savo tikslus bei uždavinius. Padidinsite savo drąsą, kad galėtumėte be baimės gražiai parduoti klientui tai, apie ką jie svajoja.

Įsigyti

Perspektyvių santykių kūrimas
– 03.17 –
18:00

Tai, apie ką svajoja bet kuris pardavėjas, yra nuolatinė sėkmė!

Jūs sužinosite, kaip išgyventi atmetimą ir atsakymą NE, kaip reaguoti į kritiką ir žinoti, kas padeda išvengti konfliktų ar juos įveikti. Bus svarbu teisingai derinti pardavimo meną su pokalbio ir pristatymo choreografija.

Jūsų laukia neįtikėtina kelionė kuriant teigiamų santykių sėkmę. Misijos suvokimas, susitelkimas į laimę ir atsakomybę už asmeninę ir kliento gerovę.

Įsigyti

LIUKS KLASĖS SERVISAS

– 03.15-17 –

Kiekvienoje temoje rasite patarimų ir idėjų, stebuklingų žodžių ir būdų, kaip atrasti savo sugebėjimus žavėti klientus.

Jūs gausite neapsakomą malonumą iš meno kurti prabangią atmosferą net internetu!

 

Lanna Kamilina įpareigoja visus būti savimi, drąsiai, lengvai ir elegantiškai tapti laimingais kiekvieną dieną.

 

Įsigyti

Kam skirti šie mokymai?

Tiems, kurie dirba su klientais ir nori rasti sėkmingą techniką, kaip pristatyti save, savo įmonę, savo paslaugas.

Tiems, kurie nori pagerinti paslaugų ir aptarnavimo  kokybę bei paslaugų ar produktų pardavimą.

Tiems, kurie sukūrė ir vadovauja aukščiausio lygio įmonėms ar nori tokiomis tapti.

Tiems, kurie nori sužinoti, kaip parduoti svajonę, padidinti įmonės pajamas ir gerbėjų skaičių, paverčiant juos Jūsų fanais.